Call4Service
แบบฟอร์มติดต่อ
1483 สายด่วนบริการ เบอร์โทรฟรี
ค้นหาที่ตั้งสาขา
Stage ERC 215a

สแตกเกอร์ระบบอัตโนมัติ

  • 3100 - 4400 mm
  • 1300 - 1700 kg
  • Compact design for narrow aisle widths.
  • Efficient, process-reliable completion of routine tasks.
  • Optimised transport routes thanks to precise laser navigation.
  • Extensive safety systems for use in mixed operations.
  • Short payback period thanks to process optimisation.

ERC 215a

As an Automated Guided Vehicle (AGV), our reliable and versatile ERCa takes on recurring transport tasks. Due to its compact design, the ERCa is the perfect choice to boost the efficiency of your transport processes in narrow spaces. A 2.8 kW 3-phase AC motor ensures constant power and the electrically controlled, high-performance lift motor ensures gentle, quiet lifting and lowering – even at high lift heights. Safety is enhanced by the sturdy construction with its steel frame and enclosed structure. The use of our Automated Guided Vehicles in mixed operation is guaranteed by safety systems such as the standard personal protection scanners. Depending on the speed, these scanners scan the travel route for obstacles: in the direction of travel, load direction and when cornering. The vehicle navigates by means of laser navigation. Reflectors on the travel route or a combination of reflectors and environmental features can be used for this purpose. The stacker truck is based on our tested standard truck and can be easily integrated into existing IT structures or used as a stand-alone system.

ลิเธียมไอออน

ด้วยเทคโนโลยีแบตเตอรี่ลิเธียมไอออน คุณสามารถวางใจได้ทุกสถานการณ์ - สมรรถนะเต็มกำลังที่สิ้นเปลืองพลังงานต่ำกว่าถึง 20% อายุใช้งานได้ยาวนานกว่า 3 เท่า ใช้เวลาชาร์จต่ำ ไม่ต้องดูแลรักษา ช่วยคุณลดต้นทุนค่าใช้จ่ายโดยรวมของรถยกทั้งฟลีทและลดค่าใช้จ่ายในการดำเนินงานอย่างเห็นได้ชัด

คุณสมบัติพิเศษ

ภาพรวมรายละเอียดรุ่น

Model กำลังโหลด ยกสูง ความเร็วในการเดินทาง ความยาวโดยรวม แรงดันแบตเตอรี่
ERC 213a 1,300 kg 4,400 mm 9 km/h 2,393 mm 24 V
ERC 217a 1,700 kg 4,400 mm 7 km/h 2,393 mm 24 V

ยังมีข้อสงสัยใช่หรือไม่